Annons
Annons

Följ Ericas viktminskning – bli fin till sommaren…

Nu har du chansen att bli smal och fin till sommaren! Häng med Erica som sätter igång nästa vecka - du får mina råd på måndag och Ericas presentation på onsdag. Bli fin till stranden...

Häng med Erica och bli fin till sommaren… Foto Pexels

Häng med Erica (som ska gå ner minst 10 kg)!

Jag hade en tävling i Påskveckan där man kunde vinna tre månaders coachning med mig. Erica vann och hon kommer att börja med att berätta om sig själv på onsdag i nästa vecka. Hon är peppad och vill gå ner minst 10 kilo. Du kan börja lära känna henne på onsdag (du får också se om jag lyckas gå ner mina sista 6 kilo).

Du kan också göra som Erica…

De råd jag ger henne kommer du att få av mig. Det innebär att du kan göra precis som henne och följa med henne ner i vikt. Det är NU eller aldrig om du vill gå ner i vikt till sommarens garderob, som ofta avslöjar en hel del av figuren. För att inte tala om baddräkten eller bikinin.

Du får de råd och tips som hon får av mig…

På måndagar kommer du att få läsa de råd jag ger till Erica och på onsdagar berättar hon själv om sina upplevelser. I början av min tid som Viktcoach, gav jag en metod och hjälpte till med support – för att tjejerna skulle få hjälp och någon att vara ansvarig inför. Men nu har jag blivit mycket mer flexibel och ger olika råd till olika tjejer – så att viktminskningen blir så enkel som möjligt (och så snabb som möjligt).

Är du också sockerberoende…?

Precis som de flesta tjejer som behöver hjälp så är Erica sockerberoende (det var jag också). Om du är det så rekommenderar jag dig att äta enligt en slow carb-metod. Det innebär att du slutar, tvärt, med ALLT socker och börjar äta långsamma kolhydrater (baljväxterna är bäst – bönor, linser, ärtor). Då får du de kolhydrater som du suktar efter med UTAN att höja det hormon som gör att du lagrar fett. Efter 2-3 dagar är sockersuget BORTA. Jag lovar – så var det för mig.

Du äter de BRA kolhydraterna…

Det är en hälsosam metod. Så ha baljväxter på din tallrik och lägg till andra grönsaker så att du blir mätt. De allra bästa är kål i alla former (broccoli, blomkål, brysselkål, rödkål, grönkål, salladskål…) och gula, orangea och röda grönsaker – de innehåller massor av antioxidanter som är bra för både vikten och hälsan.

Häng med Erica och gå ner i vikt DU också…

jag-161205

M v h Christina
Viktcoachen.se

Vill du ha min hjälp? Du får råd som är anpassade till dig – och support i en sluten Facebook-grupp, direkt i mobilen eller som VIP-kund. Jag hjälper dig. Välkommen!

LÄS OCKSÅ

(0)
(0)

Kommentera

Annons

Senaste från Allas

Laddar